مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

اظهارات رییس اداره مسلمانان قفقاز به موقع بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اظهارات رییس اداره مسلمانان قفقاز در راستای تقویت ارتباط ایران و جمهوری آذربایجان به موقع بود.

- خبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به مشکلات مردم خوزستان اظهار کرد: ماجرای خوزستان در عین اینکه کاشف از قصور مسئولین بود اما کاشف از امور دیگر هم شد که یکی از آنها کشف از عمق کینه و فرصت طلبی دشمنان این خاک و دشمنان ایران و در رأس آنها حمایت وزارت خارجه آمریکا از اغتشاش و آشوب بود.

وی ادامه داد: اروپایی ها نیز که مترصد چنین فرصتی هستند فوراً وارد میدان شدند که ایها العالم! در ایران حقوق انسان ها ضایع شد .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اگر در ایران، کوچک ترین تظاهراتی صورت بگیرد اروپایی ها فوراً بیانیه می دهند و دخالت می کنند، اظهار کرد: اما بدترین خشونت در آمریکا صورت گرفت حتی ارتش را به خیابان ها آوردند، کنگره تسخیر شد ولی اروپا یک کلمه حرف نزد.

دنیا با معیار مزدوج و دوگانه مدیریت می شود آیت الله عاملی خاطرنشان کرد: تحریم و بلوکه شدن ثروت ایران در خارج از کشور، قطعاً بخشی از عوامل مؤثر در مشکلات ناشی از کمبود آب است اما حالا همان تحریم کننده ها برای خوزستانی ها اشک تمساح می ریزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییس اداره مسلمانان قفقاز به موقع بود

اظهارات رییس اداره مسلمانان قفقاز به موقع بود