مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30اقتصادي

یک چهارم واحدهای صنعتی خوزستان تعطیل است


1379 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی خوزستان مستقر هستند که متاسفانه 25 درصد از این واحدها غیرفعال اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور امروزدر حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی3،4و پنج اهواز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:یک هزار و 11 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که 47 هزار و 500 واحد صنعتی در این شهرک ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک های صنعتی است، افزود: موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است.

دین پرست با بیان اینکه در خوزستان 70 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد ادامه داد: 52 واحد صنعتی در این شهرک ها در حال بهره برداری است.

و ی اظهار داشت:در مجموع 1379 واحد صنعتی در این تعداد شهرک مستقر هستند که متاسفانه 25 درصد از این واحدها غیرفعال هستند که این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد:موضوع جاده های دسترسی به شهرک های صنعتی استان و زمین های مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدبد از جمله مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم واحدهای صنعتی خوزستان تعطیل است

یک چهارم واحدهای صنعتی خوزستان تعطیل است