مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-30سياسي

مسئولان ملی کم آبی خوزستان و لرستان را با هم ببینند/ «معشوره» راه حل مشکل


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مسئولان ملی کم آبی خوزستان و لرستان را با هم ببینند گفت: راه حل این مشکل تکمیل سدهای لرستان از جمله «معشوره» است.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مسئولان ملی کم آبی خوزستان و لرستان را با هم ببینند گفت: راه حل این مشکل تکمیل سدهای لرستان از جمله معشوره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: راه موفقیت و رسیدن به قله های رفیع فضیلت تقوا و پرهیزگاری است.

وی گفت: تقوا و پرهیزگاری است که برای انسان عزت و شرافت دنیا و آخرت را به ارمغان می آورد.

حضور اقشار مختلف در برنامه های غدیر نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خداوند در جریان غدیر اراده کرده که رسالت جهانی پیامبر (ص) را با تعیین جانشینی علی (ع) و 11 فرزند بعد از ایشان برای همیشه تا برپایی روز قیامت اعلام و تثبیت شود اظهار داشت: آثار برکات این روز را ما مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: امسال در کشور، استان، بخش ها و روستاها غدیر با سال های دیگر متفاوت بود، برنامه های فرهنگی و معرفت افزایی در فضای مجازی و همین برنامه ها با رعایت اصول بهداشتی بی نظیر برگزار شد، برنامه هایی همراه با شادی و نشاط بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ملی کم آبی خوزستان و لرستان را با هم ببینند/ «معشوره» راه حل مشکل

مسئولان ملی کم آبی خوزستان و لرستان را با هم ببینند/ «معشوره» راه حل مشکل