مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-30سياسي

مذاکره کنندگان هشت سال پیشرفت کشور را کُند کردند


امام جمعه قزوین با بیان اینکه مذاکره کنندگان هشت سال پیشرفت کشور را کُند کردند، گفت: اگر همه آرزوهایشان محقق می شد، امروز نان هم برای خوردن نداشتیم.

- به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، اظهار کرد: در باب عید غدیر و دهه ولایت و امامت از همه هم استانی های عزیزمان تشکر می کنیم بخاطر اینکه با رعایت پروتکل ها، جشن های مربوط به این ایام را به جای آوردند و الحمدالله با این محدودیت ها اتفاقات خوبی افتاد.

وی افزود: غیر از جشن ها مردم استان و شهر به سیره امیرالمؤمنین (ع) در رسیدگی به مستمندان تمسک کردند و اطعامی که امسال در استان و شهر اتفاق افتاد، خیلی جدی تر از سال گذشته بود و این مهم نشان دهنده آن است که مردم خودشان را بیش از گذشته پای کار منویات امیرالمؤمنین (ع) آورده اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) خاطرنشان کرد: حضرت در حدیثی فرموده اند علم و دانایی انسان در چهار بخش قرار می گیرد، اول اینکه به آفریدگار معرفت پیدا کنیم و خداوند را در دل درک کنیم و تفکر و ذکر انسان را به این مرحله می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان هشت سال پیشرفت کشور را کُند کردند

مذاکره کنندگان هشت سال پیشرفت کشور را کُند کردند