مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-30سياسي

توزیع 2000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در نهاوند


مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی نهاوند گفت: 2000 پرس غذای گرم در نهاوند به همت گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

- اظهار داشت: این تعداد غذای گرم طبخ و بسته بندی شده به همت گروه جهادی بسیج دانشجویی نهاوند و با همکاری گروه جهادی شهید عبدالحسین ناصری، در سطح شهر نهاوند، روستاها و مناطق حاشیه شهر توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید امیدی بسیج دانشجویی نهاوند با اشاره به برگزاری مراسم های عید سعید غدیر خم توسط بسیج دانشجویی نهاوند، اضافه کرد: این برنامه با استقبال خوبی مواجه شد، به طوری شاهد مشارکت و کمک خیرین در این امر خداپسندانه و بزرگ بودیم، همچنین شاهد حضور اقشار مختلف مردم در استقبال از این برنامه های فرهنگی و ترویجی بودیم.

سعیدی کیا اضافه کرد: این چنین برنامه هایی قطعاً توسط بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند ادامه پیدا خواهد کرد و در قالب ها و عناوین مختلف و متنوع دیگری آن را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش امام صادق علیه السلام غذا دادن به یک مؤمن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد، افزود: امروز در سایه ولایت این دستاورد بزرگ غدیر، جامعه اسلامی ما به سمت گسترش محبت و فضائل اهلی بیت (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در نهاوند

توزیع 2000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در نهاوند