مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-30سياسي

مسولان دولت تدبیر و امید درس عبرت باشند


کسانی که در دولت جدید مسئولیت خواهند گرفت باید از دولت یازدهم و دوازدهم عبرت بگیرند که به دشمنان نظام از جمله آمریکا و اسراییل اعتماد نکنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: ماجرای مباهله موجب شد تا عظمت و حقانیت اسلام بر تمام مردم اثبات شده و صداقت گفتار مکرم اسلام و ادعاهای وحیانی آن حضرت بیش از گذشته آشکار شود واین واقعه یکی از دلایل نبوت و کرامت های ان حضرت بوده و مباهله در تقویت ایمان مسلمانان و تضعیف روحیه مخالفان تاثیری بسزایی داشته است.

وی تصریح کرد: پیام دیگر واقعه مباهله این است که اگر انسان اعتقاد و باور قلبی به خدا داشته باشد هر چه بخواهد خداوند به او عنایت می کند واین باور در زندگی انسان بسیار مهم است به طوری که پیامبر نیز این باور را داشت که با عزیزترین افراد خاندان خود حاضر به مباهله شود.

قریشی با اشاره به جریان مباهله گفت: پیامبر اسلام (ص) عزیزترین کسان خود را به گونه ای تربیت کرده بود که به آن ها مطمئن بود آنان جزء پاک ترین و کامل ترین انسان ها هستند.

وی از تمام مردم آذربایجان غربی  که به مناسبت عید بزرگ غدیر برنامه ها و مراسم های متعددی در سراسر استان برگزار کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسولان دولت تدبیر و امید درس عبرت باشند

مسولان دولت تدبیر و امید درس عبرت باشند