مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-30سياسي

رییس جمهور جدید مدیران کارآمد و جهادی انتخاب کند


رییس جمهور جدید باید در انتخاب مدیران کارآمد و جهادی قدم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوجه می شد، الآن شاهد مشکلات به وجود آمده در استان خوزستان نبودیم در حالی که وظیفه حکومت اسلامی این است که جلوی فقر را در جامعه بگیرد و نباید هر روز شاهد افزایش تعداد فقرا و مستمندان در جامعه باشیم.

سیدی با تأکید بر اینکه خوزستان نماد مقاومت و فداکاری در کشور است؛ بیان کرد: یک عده عناصر ضد انقلاب در شهرهای استان خوزستان و برخی شهرهای دیگر تلاش کردند تا از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کنند ولی مردم خوزستان جان و مال خود را در طول 8 سال دفاع مقدس برای این نظام فدا کردند و مسئولین وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات و خواسته های قانونی آنها قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین در زمان خود برای مشکلات چاره جویی می کردند، شاهد تجمعات خیابانی نبودیم و این سوال وجود دارد که چرا باید به مشکلات مردم توجه نشود تا اینکه بعد از اعتراضات مردمی شاهد حل آن باشیم؟! این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی این انقلاب حمایت از مظلومین و محرومین جامعه است؛ تصریح کرد: امیدواریم دولت جدید با توجه به شناختی که از رییسی داریم، به همراه تیم قوی و منسجم خود در راستای حل این مشکلات قدم های اساسی را بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور جدید مدیران کارآمد و جهادی انتخاب کند

رییس جمهور جدید مدیران کارآمد و جهادی انتخاب کند