مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-30ورزشي

مسئولان نباید تجربه تلخ اعتماد به غرب را دوباره تکرار کنند


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه در دولت کنونی مشخص شد که غرب و آمریکا قابل اعتماد نیستند، گفت: مسئولان نباید دوباره این تجربه تلخ را دوباره تکرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با بررسی فضائل امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (ع) در ماه ذیحجه و بیان آنها در آیات قرآن، مسأله مباهله را یکی از فضائل غیر قابل انکار امیرالمؤمنین علی (ع) و اهل بیت (ع) برشمرد و به شرح و توضیح آن پرداخت.

امام جمعه اسالم با اشاره به شروع بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک و کسب مدال طلای تیرانداز ایرانی، افزود: ورزشکارانی که به بهانه های واهی به کشورشان پشت کردند باید بدانند که از پارکینگ بیمارستان هم می توان به طلای المپیک رسید و پناهنده شدن به کشورهای دیگر فقط پاک کردن صورت مسأله است.

وی در ادامه با تبیین بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با اعضای دولت دوازدهم، گفت: رهبری برای قدر دانستن فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سفارش دینی از امام حسین (ع) بیان کردند که باید به این فرصت به چشم نعمت الهی نگاه کرد و شکرگزار آن بود.

باقری با اشاره به اینکه تجربه تلخ این دولت، بی اعتمادی به غرب است، اضافه کرد: این تجربه با بهای سنگینی به دست آمد و امیدواریم که دیگر کسی نخواهد این تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نباید تجربه تلخ اعتماد به غرب را دوباره تکرار کنند

مسئولان نباید تجربه تلخ اعتماد به غرب را دوباره تکرار کنند