مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-30اقتصادي

814واحد مسکن محرومان در هرمزگان به بهره برداری رسید


استاندار هرمزگان با بیان اینکه 814واحد مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: 2هزار و 186واحد مسکن محرومان تا دهه فجر به صورت کامل تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز در آیینی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی شده است.

 استاندار هرمزگان با اشاره به مقاوم سازی 106هزار واحد مسکن روستایی از سال 84 تا کنون، گفت: مقاوم سازی 86 هزار واحد توسط دولت و 20 هزار واحد توسط خود مردم صورت گرفته است.

دکتر همتی بیان داشت: با احتساب مجموع تلاش های صورت گرفته، 57 درصد منازل روستایی از کیفیت لازم برخوردار است و در دولت بعدی نیز با توجه ویژه ای که به روستاها و بخش مسکن خواهد شد، به طور قطع این شاخص بهبود خواهد یافت.

وی، خاطرنشان کرد: دی ماه سال گذشته کلنگ احداث سه هزار واحد مسکن محرومان در بشاگرد با حضور آقای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به زمین زده شد که طی این مدت کوتاه و همزمان با اعیاد قربان و غدیر، 814 واحد آماده بهره برداری و تحویل به خانواده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

814واحد مسکن محرومان در هرمزگان به بهره برداری رسید

814واحد مسکن محرومان در هرمزگان به بهره برداری رسید