مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-30سياسي

جوانان در اداره امور کشور مشارکت داده شوند/ شهدا ظرفیتی معنوی


امام جمعه دامغان با بیان اینکه جوانان باید در اداره امور کشور مشارکت داده شوند، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان می تواند راه گشای مسائل به خصوص رفع مشکلات باشد.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه دومین جمعه مرداد ماه 1400 دامغان به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه قرآن کریم می فرماید به ریسمان الهی چنگ بزنید تا گمراه نشوید و لذا یکی از مصادیق حُب الله ولایت حضرت علی (ع) و فرزندان معصوم ایشان است، تاکید کرد: ولایت نقطه وحدت برای همه ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اگر ما در خانه خودمان بنشینیم و گناه نکنیم مهم نیست اینکه انسان در میدان عمل رعایت تقوا کند دارای اهمیت است، افزود: تقوا با فضیلت ترین اعمال است و می بایست این فضیلت را همواره به یاد داشت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه جوانان باید در تمام صحنه های انقلاب و آنجا که نیاز به حضور است، با روحیه جهادی و شور و نشاط جوانی حضور داشته باشند، تاکید کرد: دامغان اگر بخواهد مدیریت شود، می بایست نگاه جوانان در آن راهگشا باشد لذا باید از ظرفیت جوانان برای اداره امور استفاده کرد.

رستمیان با بیان اینکه یکی از خصوصیات و امتیازات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که در به صحنه آوردن مردم در عرصه های سیاسی، اجتماعی و مذهبی نقش مهم دارد، تاکید کرد: حضور مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در اداره امور کشور مشارکت داده شوند/ شهدا ظرفیتی معنوی

جوانان در اداره امور کشور مشارکت داده شوند/ شهدا ظرفیتی معنوی