مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-30اجتماعي

احتمال طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان


مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه با وقوع بارش های رگباری در ارتفاعات استان و احتمال طغیان رودخانه های فصلی از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی از بعد از ظهر امروز  جمعه 8 تا روز دوشنبه 11 مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابرهای همرفتی در استان فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان ، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش  سرعت باد با احتمال گردوخاک را در پی دارد که می تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، گفت: ارتفاعات  استان شامل بشاگرد،حاجی آباد،  رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به همین منظور از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان

احتمال طغیان رودخانه های فصلی در هرمزگان