مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-30سياسي

مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره اندیشی کنند


مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رعایت شیوه نامه های بهداشتی با آذین بندی خیابان ها، راه انداختن کاروان های شادی، نصب پرچم ها و بیرق ها، توزیع اطعام و بسته های معیشتی، آزاد کردن زندانیان بدهکار و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی عشق و دلدادگی خود به امام علی (ع) نشان دادند.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: متأسفانه دیروز در روز عید سعید غدیر خم مردم ما با مشکل قطعی آب مواجه بودند که بنده باز هم از این مردم خوب و شریف و ولایی عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: اگر چه بحث شکستگی لوله های آب بوده، ولی بهرحال در این هوای بسیار گرم و مناسبتی مثل عید غدیر خم که روز شادی و تعطیلی مردم است و به آب نیاز دارند، مردم غافل گیر شدند.

حسینی یادآور شد: من از مسئولان در استان و شهرستان درخواست می کنم در این هوای گرم برای اینکه این مشکلات تکرار نشود، چاره اندیشی کنند.

وی تاکید کرد: مسئله فرسودگی لوله های آب حقیقتی انکارناپذیر است و باید کار اساسی کرد، اینکه هر روز لوله ها شکسته شود و مردم در تنگنا قرار گیرند و دچار مشکل شوند و احیاناً گاهی اوقات سهمیه آب شهرستان کاهش پیدا می کند، قابل قبول نیست.

حرف و عمل غربی ها یکسان نیست امام جمعه دیر اضافه کرد: بنده برای چندمین بار عرض می کنم قبل از اینکه مردم در تنگنا قرار گیرند و صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره اندیشی کنند

مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره اندیشی کنند