مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-30اقتصادي

امروز 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان گیلان واگذار شد


رییس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان به صورت تصویری با پایلوت گیلان طی امروز خبر داد و عنوان کرد: - ایسنا/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان به صورت تصویری با پایلوت گیلان طی امروز خبر داد و عنوان کرد: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکن محرومین را افتتاح کردیم.

محمدباقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه امروزه با ساز و کارهای سنتی نمی توان کسب و کار را توسعه داد و اشتغال ایجاد کرد، گفت: برای رونق کسب و کار باید از شرکت های دانش بنیاد استفاده کنیم.

وی با اشاره به تاکید شهرک های صنعتی بر بهره گیری از کسب و کارهای دانش بنیان، افزود: شرکت شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرد و مرکز فناوری و کسب و کار را به بهره برداری رساند تا بتواند فناوری های لازم کسب و کار را در اختیار کارآفرینان قرار دهد و در نهایت شاهد افزایش بهره وری و جهش تولید باشیم.

معاون رییس جمهور، در ادامه به دیگر دستاوردهای سفر یک روزه خود به گیلان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موفق به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی رشت شدیم و نصب کتاب و تجهیزات طی ماه های آتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان گیلان واگذار شد

امروز 80 هزار واحد مسکن محرومین در 15 استان گیلان واگذار شد