مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-30سياسي

مردم ایران نیازمند مسئولان مجاهد هستند


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولت سیزدهم فرصتی برای اتلاف وقت ندارد و باید جهادی عمل کند، گفت: مردم مجاهد ایران نیازمند مسئولان مجاهد هستند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت به سالروز ولادت امام موسی بن جعفر (ع) اشاره کرد و افزود: این امام همام در طول 35 سال امامت خود آگاهی دهی عقیدتی جامعه اسلامی به ویژه شیعیان را به عهده داشت و با تربیت شاگردان توانست با انحراف های عقیدتی مبارزه کند.

امام جمعه رشت با توصیه به مسئولان مبنی بر اینکه با رعایت قانون تا می توانید گره از کار مردم بگشایید و به دنبال رانت و باندبازی نباشید، تصریح کرد: گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت برنامه مسئولان باشد و اگر نمی توانید گره از ارباب رجوع باز کنید، او را اخلاق مدارانه تکریم کنید و این موضوع نباید همراه با حیله و نیرنگ باشد.

آیت الله فلاحتی به جنایت به دار آویختن مرجع تقلید آیت الله شیخ فضل الله نوری در 11 مرداد سال 1288 اشاره کرد و گفت: شیخ فضل الله نوری در حقیقت خمینی مشروطه بود.

وی ادامه داد: نهضت مشروطه بسترساز بصیرت افزایی ملت ایران شد و پس از آن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تحقق پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری منتخب ملت ایران در هفته آینده، بیان کرد: امیدواریم با فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران نیازمند مسئولان مجاهد هستند

مردم ایران نیازمند مسئولان مجاهد هستند