مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-30سياسي

امام جمعه سمنان خداحافظی کرد/ شاهچراغی: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است


آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خداحافظی کرد و گفت: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته مرکز استان، با مردم خداحافظی کرد.

امام جمعه سمنان در سخنانی گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور سمنان 20 سال در سرما و گرما در نماز جمعه ها حضور پیدا کردند و خطبه های بنده را شنیدند و امروز باید از همه آنها تشکر کنم.

شاهچراغی بیان کرد: امام جمعه های موقتی هم در سمنان داشتیم که امروز در حیات هستند و برخی به دیار باقی شتافته اند، از آنها هم قدردانی می کنم که بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی توانستم در نماز جمعه حضور یابم، با خطبه های قوی خودشان نماز جمعه را اقامه می کردند.

او گفت: از ستاد نماز جمعه، مسؤول دفتر خود، آیت الله سیداحمد خاتمی مشاور خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسؤولان استان که در این سال ها در کنار ما بودند، سپاسگزارم.

امام جمعه سمنان خطاب به مردم هم گفت: بدانید تا نفس می کشم، در خدمت شما هستم و به این خدمتگزاری افتخار می کنم؛ تا جمعه آینده امام جمعه جدید توسط رهبری معرفی می شود و حرمت او بر همه لازم و واجب است و من هم همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان خداحافظی کرد/ شاهچراغی: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است

امام جمعه سمنان خداحافظی کرد/ شاهچراغی: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است