مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-30اقتصادي

تولید و مصرف آب در اکثر شهرهای کشور برابر شد


معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مدیریت آبفای کشور از برابر بودن میزان تولید ومصرف آب شرب در بسیاری از شهرهای کشور خبرداد.

- به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا کشفی با اشاره به اینکه هم اکنون در روزهای گرم سال هستیم و مصرف آب بسیار بالاست افزود: در روزهای گذشته همه منابع تولید و تصفیه آب در مدار بهره برداری بودند و البته چاه هایی که برای مواقع بحران حفر شده بود نیز با موفقیت به مدار وارد شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلی برای تأمین آب در کشور وجود ندارد گفت: البته برخی از سامانه های آب در مناطقی از کشور نیازمند بازسازی و اصلاح هستند که با توجه به تأمین اعتباری که امسال و سال آینده انجام خواهد شد پیش بینی می شود بتوانیم این سامانه ها را اصلاح و بازسازی کنیم و حداکثر تولید را درآن ها داشته باشیم.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مدیریت آبفای کشور ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای ما در برخی مناطق، مخازن ذخیره آب برای مواقعی است که با قطعی آب مواجه می شویم.

وی گفت: ما در برخی شهرها مخازن کافی با توجه به استاندارهای موجود نداریم و به همین دلیل مجبور به مصرف کامل آب تولید شده هستیم.

کشفی افزود: ما به دنبال این هستیم از اعتباراتی که سازمان برنامه بودجه از محل منابع خشکسالی در نظر گرفته است مخازن مناسبی را در شهرهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و مصرف آب در اکثر شهرهای کشور برابر شد

تولید و مصرف آب در اکثر شهرهای کشور برابر شد