مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-30سياسي

رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است


امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه برای حل مشکلات باید اختلافات را کنار گذاشت و همپای دولت جدید همراه بود، گفت: رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مطالبه جدی مردم از دولت سیزدهم است.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است، ابراز داشت: قطعاً حل این چالش ها نیازمند کنار گذاشتن اختلافات و اتخاذ رویه های وحدت و همدلی است و جز این نمی توان به نتیجه رسید.

وی ضمن بیان اینکه خواسته به حق مردم باید مورد اجابت قرار گیرد، افزود: برای تحقق این مهم می بایست همه گروه ها، اقشار مختلف مردم و مسئولان و احزاب همپای دولت سیزدهم گام بردارند و رییس دولت را در اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت یاری دهند.

امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه با برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای مناسب به همراه همراهی دولت، مردم مسئولان می توان در راستای رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرد، ابراز داشت: اجرای عدالت، کاهش قیمت ها با کابینه انقلابی و همراهی با دولت سیزدهم امکان پذیر است.

صفایی پور در بخشی از خطبه های خود به موضوع اهمیت بازخوانی غدیر و لزوم مشارکت مردم در برگزاری مراسم های ویژه این ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است

رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مطالبه مردم از دولت سیزدهم است