مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-30سياسي

دولت منتخب از تجربیات گذشته برای رونق اقتصاد کشور استفاده کند


لازم است که دولت منتخب با استفاده از تجربیات گذشته در حل مشکلات کشور تلاش کرده و بداند که اعتماد به دنیای غرب چیزی جز عقب ماندگی برای کشور ندارد.

- ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های نمازجمعه این هفته زرین دشت با استناد به سخنان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام در نامه به مالک اشتر خطاب به مدیران در مناصب اداری اظهار کرد: بهترین یا محبوب ترین ذخیره ای که در مأموریت های شغلی که به شما داده می شود، تلاش برای عمل صالح در دنیا و ذخیره آن برای روز قیامت است.

وی با بیان اینکه باید کار برای رضای خدا باشد، افزود: هرکسی در این دولت زحمت کشیده و دیده نشده است بداند که خداوند عالم به موضوع است و پاداش آن را می دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرین دشت تصریح کرد: باید کار و تلاش مسئولان به عنوان درسی با موضوع رضایتمندی خدای متعال و نه برای کسب رأی و جلب توجه باشد.

دروند پور با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب که مبنای کارهای مسئولان باید در راستای پیشبرد اهداف انقلاب باشد، ابراز کرد: دولت جدید باید برای اهداف و مبانی انقلاب تلاش کند و با استفاده از تجربه های گذشتگان راه را برای حل مشکلات و شکوفایی کشور هموار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منتخب از تجربیات گذشته برای رونق اقتصاد کشور استفاده کند

دولت منتخب از تجربیات گذشته برای رونق اقتصاد کشور استفاده کند