مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-30سياسي

نظام خانواده، در معرض هجوم عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد


امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه در عصر حاضر ، بیش از هر زمان دیگر، نظام خانواده در معرض هجوم عوامل متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار به سالروز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی معروف به شیخ اشراق فیلسوف نامدار جهان اسلام از اهل شهر سهرورد شهرستان خدابنده اشاره و اظهار کرد: این شخص که مکتب فلسفی اشراق را بنیان گذاری کرد فیلسوفی بود که نظرات او در جا معه اسلامی طنین انداز بود و بزرگان بسیاری مانند خواجه نصیر طوسی را تربیت کرد.

امام جمعه قیدار به حضور ایران در بزرگترین رژه نیروی دریایی روسیه اشاره و تصریح کرد: حضور مقتدرانه ایران و خودنمایی ناوهای ایرانی در بزرگترین رژه دریایی روسیه، برگی زرین و پر افتخار برای نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه روز 9 مرداد روز صدا و سیما نام گذاری شده است، افزود: صدا و سیما جایگاه خطیری در شکل دهی به افکار عمومی از بسیاری جنبه ها دارد و قدرتمندترین، فراگیرترین و پرنفوذترین رسانه خبری و نهاد آموزش و فرهنگی است.

موسوی به در پیش بودن ولادت امام کاظم علیه السلام اشاره کرد و ادامه داد: سیره امام کاظم(ع) نشان می دهد که امام علیه السلام هرگز در برابر طاغوت‏ها سر خم نکرد و تسلیم آن‏ها نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام خانواده، در معرض هجوم عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد

نظام خانواده، در معرض هجوم عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد