مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-30اقتصادي

قطع برق ادارات پرمصرف پایتخت


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به اخطار قطع برق به 222 دستگاه دولتی گفت: برق ادارات پرمصرف و مشمول اخطار پایتخت در صورت بی توجهی قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی تمام تلاش و سعی در خصوص کارکنان ادارات بر این بوده که پروتکل های بهداشتی با اجرای تمهیدات اعم از اعمال دورکاری، تغییر ساعات کاری و لغو طرح ترافیک به بهترین شکل ممکن رعایت شود اظهار داشت: طبق آمار و برآوردهای صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات استان تهران 75 درصد است.

عباس پاشا با بیان اینکه طبق دستورات ابلاغ شده ساعت کاری کارکنان همچنان از 7 صبح تا 13 تعیین شده و این ابلاغیه تا پایان مردادماه اجرایی خواهد بود گفت: وضعیت دورکاری در ادارات نیز همچنان 70 درصد در ادارات عادی و ادارات با کارهای ضرور 50 درصد معین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران بیان داشت: تأکیدات ویژه ای درباره رعایت مصرف برق به ادارات و دستگاه های دولتی داشته ام و در این راستا به 222 دستگاه دولتی که الزامات الگوی مصرف برق را رعایت نمی کردند، اخطار قطع برق داده شده که در صورت عدم رعایت، برق این دستگاه ها قطع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق ادارات پرمصرف پایتخت

قطع برق ادارات پرمصرف پایتخت