مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-30سياسي

استقرار کتابخانه سیار «یار مهربان» در عباس آباد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از استقرار کتابخانه عمومی سیار «یارمهربان» در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد در طرح «آخر هفته ها با کتاب» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز ارائه خدمت کتابخانه سیار یار مهربان در مجتمع فرهنگی تفریحی عباس آباد همدان همزمان با ایام عید سعید غدیر خم آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه مطالعه یکی از مهمترین  عناصر برای پر کردن مطلوب اوقات فراغت است، اظهار کرد: به همین دلیل در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد کتابخانه سیار یار مهربان مستقر شد تا  عموم مردم از اقصی نقاط استان و حتی کشور که برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان مراجعه می کنند، خدمات فرهنگی و امانت کتاب دریافت کنند.

عاطفه زارعی افزود: مراجعه کنندگان اگر عضو کتابخانه نیستند می توانند در هر کتابخانه ای که مایلند  عضو شوند و از خدمات کتابخانه عمومی محل زندگی خود و این کتابخانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اعضای کتابخانه های استان می توانند با ارائه کارت عضویت از این کتابخانه خدمات دریافت کنند تصریح کرد: این کتابخانه روزهای پنج شنبه از ساعت 17:30 تا 21 به ارائه خدمات می پردازد.

مهدی مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: امروز شاهد آغاز فعالیت کتابخانه سیار یار مهربان در مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار کتابخانه سیار «یار مهربان» در عباس آباد

استقرار کتابخانه سیار «یار مهربان» در عباس آباد