مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-30سياسي

مخالفت با افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی ایلام


با افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی ایلام مخالف هستیم و این موضوع را قبول نداریم.

- در واکنش به افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی رازی واقع در منطقه بانه جو شهر ایلام طی هفته آینده، اظهار داشت: به شدت با این گونه افتتاح های نمایشی و فاقد اعتبار، مخالفیم و اجازه نمی دهیم با شعور مردم بازی شود.

وی افزود: باتوجه به مصاحبه و بازدید بازرس کل استان، مطالب علمی و کارشناسی منتشر شده در سطح رسانه های عمومی، صدور بیانیه های متعدد از سوی نخبگان و دلسوزان استان و همچنین بنده که چند وقت پیش از این پروژه بازدید و پیگیر تأمین اعتبارات مورد نیاز بودم، بنابراین با قاطعیت می توان گفت که بیمارستان رازی آماده بهره بردار نبوده و با این وضعیت افتتاح آن به صلاح استان و مردم نمی دانیم.

لذا طی تماس تلفنی روز جمعه 8 مردادماه با معاون وزیر، لغو سفر وزیر بهداشت و درمان در هفته آتی به استان ایلام را خواستار شدم.

بسطامی با ابراز نگرانی از این گونه رفتارهای شتاب زده و فاقد کارشناسی گفت: مردم به همه امور آگاهند، کار برای رضای خدا را به خوبی درک می کنند و نیازی به این شعبده بازی ها نیست.

وی تاکید داشت: کاملاً مشهود است که این پروژه به هیچ وجه آماده بهره برداری نبوده بنابراین با تمام توان برای جلوگیری از افتتاح نمایشی آن اقدام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی ایلام

مخالفت با افتتاح ناقص بیمارستان 376 تختخوابی ایلام