مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-30سياسي

لزوم تبیین عید مباهله/ابراز نگرانی از طلاق عاطفی در خانواده ها


متاسفانه کانون های خانواده مورد تهاجم قرار گرفته و طلاق های عاطفی و حقیقی بیداد می کند و باید به دنبال آسیب شناسی و تقویت صحیح این بنیان باشیم.

- یزدـ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: متاسفانه کانون های خانواده مورد تهاجم قرار گرفته و طلاق های عاطفی و حقیقی بیداد می کند و باید به دنبال آسیب شناسی و تقویت صحیح این بنیان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه اسلام برای جایگاه و کیفیت در مدیریت اهمیت بسیاری قائل است، اظهار داشت: مدیریت باید در اختیار حاکمان صالح و مصلح باشد وغدیر به ما می آموزد که مدیریت در جامعه از اولویت های اساسی است و کاملاً باید با معیارهای الهی همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از درس های غدیر این است که مردم هم باید در حکومت دخیل باشند و هیچ حکومتی نمی تواند بدون پشتوانه و مسئولیت پذیری مردمی در مسیر صحیح قرار بگیرد، افزود: لذا پیامبر مردم را هم در جریان قرار دادند و از آنها بیعت گرفتند و سه روز مردم با امیرالمومنین همراه بودند و بیعت کردند.

مدرسی با اشاره به دلایل روی گردان شدن مردم از جریان و حقیقت غدیر عنوان کرد: قبیله گرایی و رقابت های قبیله ای همراه با کینه توزی ها و تعصب های بی اساس باعث شد تا مردم از غدیر رویگردان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین عید مباهله/ابراز نگرانی از طلاق عاطفی در خانواده ها

لزوم تبیین عید مباهله/ابراز نگرانی از طلاق عاطفی در خانواده ها