مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-30سياسي

لزوم آسیب شناسی خانواده به عنوان جایگاهی مهم برای اسلام


امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اهمیت غدیر و عید مباهله به جایگاه خانواده در نزد اسلام اشاره کرد و گفت: خانواده باید امروز آسیب شناسی شود چرا که مورد تهاجم قرار گرفته و شاهد وقایع ناگواری مانند طلاق های عاطفی و حقیقی هستیم.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اهمیت غدیر و عید مباهله به جایگاه خانواده در نزد اسلام اشاره کرد و گفت: خانواده باید امروز آسیب شناسی شود چرا که مورد تهاجم قرار گرفته و شاهد وقایع ناگواری مانند طلاق های عاطفی و حقیقی هستیم.

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه بخش مرکزی یزد که امروز 8 مرداد در محمدآباد برگزار شد، در رابطه با حقیقت غدیر تصریح کرد: روح غدیر یعنی امامت باید از طرف خداوند باشند، امامتی که بخواهد انسان را به همه هستی برساند.

وی روح غدیر را عبارت از اهمیت اسلام به کیفیت مدیریت و مدیریت برمبنای معیارهای الهی دانست و گفت: روح غدیر یعنی مردم باید در حکومت دخیل باشند؛ از طرفی روح غدیر آمیخته شدن سیاست با دیانت بوده و غدیر مظهر جامعیت اسلام است.

این مسئول در مورد اینکه مردم چرا در آن دوران از حقیقت غدیر رویگردان شدند، گفت: بعضا به خاطر رقابت های قومی و قبلیه ای همراه با کینه توزی این اتفاق افتاد در عین حال دومین دلیل مربوط به شدت عدالت امیرالمومنان(ع) است چرا که ایشان می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آسیب شناسی خانواده به عنوان جایگاهی مهم برای اسلام

لزوم آسیب شناسی خانواده به عنوان جایگاهی مهم برای اسلام