مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-30سياسي

روش مصرف، مهمترین عامل برای بهره بردن صحیح از رسانه است


امام جمعه ابهر با تاکید بر وجود رابطه بین سواد رسانه ای و نحوه استفاده از رسانه های مختلف از جمله فضای مجازی گفت: رژیم مصرف رسانه ای مهمترین و ابتدایی ترین عامل برای بهره بردن صحیح از رسانه و همچنین سلامت رفتاری است و در واقع یکی از منافع یادگیری سواد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با دعوت همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی به این است که همه بدانند روزی در محضر ذات اقدس احدیت حاضر شده و جوابگو خواهیم بود و لذا تقوای الهی اقتضا می کند که همیشه به یاد مرگ و حساب و کتاب باشیم.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اهمیت ولایت در سعادتمندی بشر افزود: تعریف انسان با ولایت است و انسان در سایه ولایت می تواند یک خانواده ای را تشکیل دهد و در این خانواده به اوج اخلاق برسد.

وی با درخواست از قوای سه گانه برای کمک به حفظ شالوده خانواده تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا خانواده ها از نظر اقتصادی و فرهنگی از هم پاشیده نشوند و یکی از بسته های مصرفی خانواده ها، فضای مجازی است که متاسفانه این فضا کاملاً نابسامان بوده و خانواده ها را به شدت تهدید می کند.

رحیمی ادامه داد: در سبد معیشتی زندگی خانواده ها باید نسبت به میزان مصرف فضای مجازی دقت لازم را کرده و این رژیم خانوادگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش مصرف، مهمترین عامل برای بهره بردن صحیح از رسانه است

روش مصرف، مهمترین عامل برای بهره بردن صحیح از رسانه است