مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-30سياسي

لزوم برخورداری اشعار مداحان از محتوای غنی / مداحی مسئولیت آور است


نماینده ولی فقیه در لرستان با اینکه مداح باید هنر ادبیات و شعر داشته باشد، گفت: اشعار شاعران و مداحان باید از محتوای خوب و غنی برخوردار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی این شهرستان، با اشاره به اینکه صفات امام علی(ع،) در سه دسته تقسیم می شوند، افزود: برخی ویژگی های امام علی(ع) بیان کننده صفات عبادی و معنوی آن حضرت است به طوری که وقتی از امام زین العابدین پرسیدند چرا این قدر عبادت می کنید، در پاسخ فرمودند: عبادت را جدم امام علی(ع) انجام می داد و عبادات من قابل مقایسه با عبادات آن حضرت نیست.

وی خاطرنشان کرد: مسیحی، دوست و دشمن مجذوب صفات و شخصیت حضرت علی(ع) می شدند، از نمونه های این صفات می توان به جود، شجاعت و بخشندگی آن حضرت اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دسته دیگر صفات امام علی(ع) صفات حکومت داری، عدالت و مدیریت آن حضرت است که نیاز جامعه ما هستند، افزود: امام علی(ع) برای مدیران و حاکمان صفاتی را تعیین می نمود و خود به آنان عمل کرد و نمونه این صفات را می توان در قالب نامه های آن حضرت به مالک اشتر مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورداری اشعار مداحان از محتوای غنی / مداحی مسئولیت آور است

لزوم برخورداری اشعار مداحان از محتوای غنی / مداحی مسئولیت آور است