مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-30اقتصادي

از کاروان های غدیر تا مهمانی غذای گرم در عید غدیر


یزد در روز غدیر از میزبانی جشن های متعدد گرفته تا میهمانی شکوهمند طبخ و توزیع عذای گرم در میان مردم را تجربه کرد، هرچند به نظر می رسید کرونا رخت امید را از میان مردم بسته باشد.

- ایسنا/یزد یزد در روز غدیر از میزبانی جشن های متعدد گرفته تا میهمانی شکوهمند طبخ و توزیع عذای گرم در میان مردم را تجربه کرد، هرچند به نظر می رسید کرونا رخت امید را از میان مردم بسته باشد.

عید غدیر یکی از اعیاد بسیار فرخنده و سعید برای مسلمانان خصوصا شیعیان است؛ به طوری که در این روز مانند نوروز لباس نو پوشیده، اجیل خریده و بزرگترها خصوصا سیدها عیدی می دهند.

روز گذشته هم غدیر با شکوه و جلوه ویژه ای حتی در روزهای سردو بی رمق کرونایی برگزار شد؛ به طوری که اهمیت حقیقت این عید از کوچه و خیابان شهرهای استانمان گذشت.

کاروان سنتی غدیر متشکل از هیات های مذهبی و نوجوانان و جوانان بسیجی و بانوان میبد پنج شنبه شب در کوچه های بافت تاریخی این شهر به حرکت درآمد و همراه با خواندن مداحی و اشعاری در وصف حضرت علی (ع) مسیر مسجد مهدیه تا مسجد جامع و امامزاده سید صدر الدین قنبر را طی کردند.

در شهرهای دیگر هم موکب‎ ها مردم را با رعایت پروتکل های بهداشتی به صرف پذیرایی هایی مانند کیک های بسته بندی شده دعوت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاروان های غدیر تا مهمانی غذای گرم در عید غدیر

از کاروان های غدیر تا مهمانی غذای گرم در عید غدیر