مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-30سياسي

کوشکی: اعتماد به غرب آسیب زیادی به کشور زد/ روحانی 8سال منت آمریکا را کشید


روحانی قائل به این بود که ما چاره ای جز ارتباط با آمریکا نداریم و باید منت بکشیم و خواهش بکنیم از آمریکا که ما را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت دوازدهم در خصوص تجربه ی اعتماد به غرب اظهار داشت: دولت روحانی قاعدتاً خودش عبرت شد.

یعنی عملاً ما می توانیم بگوییم دولت آقای روحانی برای همه کسانی که ارتباط با کدخدا و پذیرش نظام ظالمانه جهانی را راه حل مشکلات کشور می دانستند، آیینه عبرت شد.

محمدصادق کوشکی در ادامه تصریح کرد: اگر آقای روحانی این فهم را داشت که از دولت ها، نظام ها و کشورهای دیگر که با کدخدا رابطه داشتند و مشکلاتشان حل نشد، عبرت بگیرد، ما به اینجا نمی رسیدیم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه در ادامه گفت: جالب اینجا است که مهر 92 در سخنرانی رهبر انقلاب در دانشگاه افسری، یعنی در زمانی که تازه قرار بود مذاکرات شروع شود، ایشان در آن جا به صراحت می گویند که من به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم و آمریکایی ها مذاکرات را جدی نخواهند گرفت.

کوشکی همچنین گفت: رهبری در آنجا گفتند که مسئولین دولت می خواهند مذاکره کنند که این یک فایده خواهد داشت و آن فایده این است که مردم می فهند و متوجه می شوند که مذاکره با آمریکا هیچ خاصیتی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: اعتماد به غرب آسیب زیادی به کشور زد/ روحانی 8سال منت آمریکا را کشید

کوشکی: اعتماد به غرب آسیب زیادی به کشور زد/ روحانی 8سال منت آمریکا را کشید