مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-30سياسي

افراد و دولت از وظایف خود فراتر نروند/لزوم توجه دولت به نیازهای اساسی مردم


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: هر فرد و دولتی در جامعه دارای وظیفه ای است و افراد نباید از وظایف خود فراتر بروند.

- ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز اظهار کرد: گاهی برخی با بیان برخی از مسائل پا را فراتر از حقوق خود گذاشته و این موضوع عاملی می شود برای درجا زدن کشور از این رو هر شخص در جامعه اسلامی وظیفه خود را بشناسد و بر اساس وظایف خود فعالیت کرده و پا را فراتر از حوزه فعالیت خود نگذارد.

او در مورد انتقاد پذیری در جامعه و نحوه بیان انتقاد نیز عنوان کرد: مسئولان باید در کنار فعالیت هایی که در جامعه انجام می دهند، پذیرش انتقادهای منصفانه را نیز داشته باشند و با احصاء کردن مشکلات نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند و در عین حال اگر قرار است انتقادی صورت بگیرد این انتقاد باید منطقی و منصفانه باشد.

امام جمعه شیراز در مورد توسعه فرهنگ قرآن در جامعه نیز تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در جامعه باید بیشتر به آن پرداخته شود، موضوع قرآن و عترت است و در استان فارس نیز شورایی با این عنوان تشکیل شده و امید است همراهی همه آحاد جامعه، مسئولان و دست اندرکاران را برای توسعه این فرهنگ شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد و دولت از وظایف خود فراتر نروند/لزوم توجه دولت به نیازهای اساسی مردم

افراد و دولت از وظایف خود فراتر نروند/لزوم توجه دولت به نیازهای اساسی مردم