مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-30اقتصادي

پیش بینی قیمت ها در بازار طلا و سکه


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه بازار سکه و طلا باوجود ثبات تقریبی، از روز گذشته (پنجشنبه) افزایش قیمت را تجربه کرده است، - نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه بازار سکه و طلا باوجود ثبات تقریبی، از روز گذشته (پنجشنبه) افزایش قیمت را تجربه کرده است، وضعیت این بخش اقتصادی در هفته پیش رو را پیش بینی کرد و احتمال ثبت رکورد جدید برای آن درنظر گرفت.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای بازار سکه و طلا داخلی در این هفته دو تحلیل وجود دارد، اظهار کرد: تا روز چهارشنبه که پایان فعالیت رسمی بازار بوده است، روند بازار به یک صورت بود اما از روز گذشته (پنجشنبه) که بازار رسمی تعطیلی بود، قیمت ها به یکباره افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه، تغییرات اونس جهانی بسیار مختصر بود و حتی پنج دلار کاهش قیمت داشتیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: برخلاف اونس جهانی طلا، نرخ ارز حدود 1000 تومان افزایش داشت و در آخرین معاملات روز چهارشنبه تا 25 هزار و 600 تومان هم بالا رفت.

از همین روی تحت تاثیر افزایش نرخ ارز، قیمت سکه تا 11 میلیون و 150 هزار تومان افزایش یافت و سایر قطعات سکه هم به همین صورت مشمول افزایش شدند و هر مثقال طلا هم با حدود 185 هزار تومان به چهار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت ها در بازار طلا و سکه

پیش بینی قیمت ها در بازار طلا و سکه