مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-30اقتصادي

تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد دیگر


استاندار خراسان جنوبی، تداوم طرح احداث مسکن محرومین را با ساخت 10 هزار واحد دیگر در استان خواستار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی، تداوم طرح احداث مسکن محرومین را با ساخت 10 هزار واحد دیگر در استان خواستار شد.

حمید ملانوری، امروز جمعه 8 مردادماه در مراسم بهره برداری از واحدهای مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی شده کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی، با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و به یادبود رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: احداث این 10 هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، تأمین مسکن را اصلی ترین نیاز مردم عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام دولت در تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد، ایجاد امید را به همراه داشته است.

استاندار، ضمن تشکر از اهتمام رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تأمین مسکن اقشار کم درآمد، گفت: در راستای تفاهم نامه ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید، مقرر شد 11 هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی احداث شود.

ملانوری یادآور شد: در جریان دو سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی ماه 98 و خردادماه 99، در مجموع 4 هزار و 500 واحد به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد دیگر

تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت 10 هزار واحد دیگر