مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-30سياسي

سازش با غرب مشکلات را حل نمی کند/جلوگیری از تصرف رودخانه ها


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه غرب خواهان توسعه ما نیست، گفت: مشکلات کشور طی سازش با غرب حل نمی شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و گرامیداشت مناسبت های هفته پیش روی، سالروز خجسته ولادت حضرت امام موسی بن جعفر (ع) را تبریک گفت و افزود: این امام بزرگوار سیره مبارزه با ظلم را درپیش گرفتند و سالهای متمادی عمرشریفشان در زندان سپری شده است.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام راحل، شیخ الله فضل الله طرفدار استبداد و دیکتاتوری نبود و اعتقاد داشت حکومت باید مشروطه مشروعه باشد.

وی با اشاره به سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز مباهله و سالروز انگشتر بخشیدن حضرت علی (ع)، سالروز صدور فرمان مشروطیت و غیره، این مناسبت ها را گرامی داشت.

آیت الله محمدی لایینی به اهمیت نمازجمعه اشاره کرد و گفت: نمازجمعه دارای اهمیت فراوان است و از کسانی که به نمازجمعه توجه نمی کنند، گلایه کرد.

امام جمعه ساری در بخشی از خطبه نمازجمعه با تاکید براینکه صرف پیش بینی های هواشناسی مبنی احتمال آبگرفتگی کافی نیست، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: باید مسیرهای آب و حاشیه رودخانه ها را آزاد گذاریم و از ساخت و ساز در آن جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش با غرب مشکلات را حل نمی کند/جلوگیری از تصرف رودخانه ها

سازش با غرب مشکلات را حل نمی کند/جلوگیری از تصرف رودخانه ها