مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-30سياسي

تجربه اعتماد به غرب برای مسئولان دولت های آینده عبرت باشد


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه آمریکا در جریان مذاکرات از موضع خصمانه خود کوتاه نیامده است گفت: تجربه اعتماد به غرب برای مسئولان دولت های آینده عبرت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ مباهله نشان می دهد که بیان حقیقت و ابلاغ حقیقت چقدر مهم است اظهار داشت: این موضوع به قدری اهمیت دارد که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیامبر اسلام عزیزان خود را وسط میدان می آورد.

وی با بیان اینکه امام علی با صدقه دادن در حال نماز به همگان آموخت که نمازگزار واقعی کسی است که حتی در حال نماز هم باید از نیازمندان دستگیری کرد گفت: این فضیلت زکات در حال صلاه از سوی خداوند ستوده شده و از نشانه های ولایت شمرده می شود.

فتاح دماوندی با اشاره به آیه مباهله افزود: در این آیه به صراحت پیامبر اسلام امام علی (ع) را نفس و جان خود و امام حسن و امام حسین را پسران و فرزندان خود معرفی می کند، در این آیه امام علی و حضرت زهرا و امام حسن و امام حسین به نمایندگی از همه مسلمین برای نفرین فرستادن به دروغ گویان حاضر می شوند و حقانیت پیامبر و اهل بیتش توسط خدای متعال مطرح شده و باطل بودن نصارا و ادیان دیگر در قرآن بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه اعتماد به غرب برای مسئولان دولت های آینده عبرت باشد

تجربه اعتماد به غرب برای مسئولان دولت های آینده عبرت باشد