مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-30سياسي

قالیباف: وظیفه ما حل مشکلات شرکت های بخش خصوصی است


وظیفه ما در این سفر حل مشکلات شرکت های بخش خصوصی بود زیرا فرصت های اقتصادی مناسبی در کشور سوریه فراهم شده است.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما در این سفر حل مشکلات شرکت های بخش خصوصی بود زیرا فرصت های اقتصادی مناسبی در کشور سوریه فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف پس از بازگشت از سفر به کشور سوریه در بدو ورود به تهران در تشریح دستاوردهای این سفر، گفت: سفری که به کشور جمهوری عربی سوریه انجام شد از نظر مقطع زمانی و اهداف سفر اهمیت بسیار زیادی داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر زمانی این سفر به این دلیل اهمیت داشت که بعد از انتخابات سوریه و مورد اعتماد قرار گرفتن آقای بشاراسد توسط مردم این کشور، صورت گرفت و ما می دانیم مردم سوریه پس از جنگ سخت با تروریست های مورد حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی، به پیروزی رسیده اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهم ترین موضوع کشور سوریه مسائل اقتصادی است، عنوان کرد: بدون شک در شرایط کنونی فرصت اقتصادی خوبی برای ایران فراهم شده است که همانند حمایت از این کشور در جنگ ضد تروریست ها امروز نیز از فرصت اقتصادی به وجود آمده حداکثر استفاده را ببریم.

علاوه بر بخش ها و سازمان های دولتی شرکت های خصوصی که در گذشته نیز در کشور سوریه حضور داشتند باید از فرصت های اقتصادی به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: وظیفه ما حل مشکلات شرکت های بخش خصوصی است

قالیباف: وظیفه ما حل مشکلات شرکت های بخش خصوصی است