مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:202021-07-30سياسي

اعتماد به غرب، تجربه ای تلخ اما درس آموز


خطیب جمعه کامفیروز اعتماد به غرب را تجربه ای تلخ اما درس آموز خواند و بر توجه به فرامین مقام معظم رهبری در این باره تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام کاظم علیه الصلاه و السلام، در رابطه با آخرین دیدار دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: هر جا که ما به وعده های غرب امید بستیم و پیشرفت خود را به تصمیم آن ها گره زدیم و امید خود را معطوف به وعده های الهی و مردم خود نکردیم، متحمل شکست های سنگین شدیم؛ کما اینکه مشکلات فعلی کشور دقیقاً نقاطی است که به غربت دل بستم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از همان روزی که بحث مذاکره با طرف های غربی و آمریکا به میان آمد این نکته را گوشزد فرمودند که آمریکا و غرب قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود، اما متاسفانه اصرار بعضی از دولت مردان ناآگاه، منجر به نرمش قهرمانانه شد و در پی آن 8 سال کشور را معطل اعتمادی کردند که هیچ ثمره ای در پی نداشت.

تقی زاده اظهار داشت: اکنون پس از 8 سال اعتماد، بر همگان روشن شده که غرب نه تنها قابل اعتماد نیست، بلکه هر جا که بتواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه خواهد زد.

در هر مسئله ای که به ما ضربه نمی زند قطعاً توان آن را ندارد وگرنه دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به غرب، تجربه ای تلخ اما درس آموز

اعتماد به غرب، تجربه ای تلخ اما درس آموز