مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-30سياسي

ایرادات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تشریح شد


نادیده گرفتن جایگزین و اقبال عمومی به پلتفرم های شبکه های مجازی و کسب وکارهای خانگی از ایرادات اساسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی است.

- از اصفهان، مهدی طغیانی ظهر امروز در نشست مجازی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که اخیراً با حواشی زیادی روبرو بوده است، اظهار داشت: فضای مجازی می تواند به حریم افراد تعرض کند و خسارت بار باشد، بنابراین در همه جای دنیا به یک پاسخگویی به حفظ حریم افراد تاکید شده و این مسئله مهم ترین مورد اشاره شده در طرح در فضای بی در و پیکر فضای مجازی است.

وی احراز هویت معتبر، ذخیره سازی و پردازش اطلاعات در داخل کشور که طبق آن نباید اطلاعات کاربران ایرانی از کشور خارج شود، امکان کنترل والدین و عدم حذف حساب کاربری مجاز را از دیگر بندهای این طرح برشمرد و گفت: این موارد در فصل پنجم و جز تعهدات و تکالیف خدمات پایه کاربردی است.

قطعی و مسدود شدن مطرح نیست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: فصل 6 این طرح مربوط به مسئولیت و ضمانت اجراست که اگر یک خدمات پایه کاربردی در داخل ایران دفتر نمایندگی نداشته باشد و در واقع مرکز داده های آن در داخل نباشد، پس از چهار ماه دولت موظف به جایگزینی برای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تشریح شد

ایرادات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تشریح شد