مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-30بين الملل

سناتور آمریکایی خواستار تحریم برنامه موشکی ایران شد


یک عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در حساب رسمی این کمیته در توییتر خواستار تشدید فشار و تحریم علیه برنامه موشکی ایران شد.

- ، جیم ریش ، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در حساب رسمی این کمیته در توییتر به طرح ادعاهایی علیه ایران پرداخت.

ریش با حمایت از تشدید تحریم های موشکی و پهپادی علیه ایران مدعی شد: از مدت ها پیش بر لزوم رسیدگی به برنامه موشکی ایران تأکید کرده ام، چون ایران همچنان با موشک به منافع و نیروهای آمریکا حمله می کند.

در ادامه این ادعا آمده است: پای جان آمریکایی ها در میان است.

باید اقدامات بیشتری انجام شود.

عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا همچنین از دولت بایدن خواسته است تا برنامه های منعکس شده در گزارش ها برای هدف قرار دادن و تحریم پهپادها و شبکه خرید موشکی ایران را دنبال کند.

ادعاهای ضد ایرانی نماینده کنگره آمریکا پس از آن اعلام شده که وال استریت ژورنال در گزارشی اختصاصی ضمن اشاره به نگرانی های مقامات غربی از توانمندی رو به رشد موشکی ایران، از قصد ایالات متحده برای وضع تحریم هایی علیه پهپادها و موشک های هدایت شونده جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش خود در توجیه این اقدام آمریکا نوشته است که مقام های امنیتی غربی بر این باورند که توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی خواستار تحریم برنامه موشکی ایران شد

سناتور آمریکایی خواستار تحریم برنامه موشکی ایران شد