مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-30پزشكي

استان مرکزی، از غلبه دلتا تا رکوردزنی آلودگی هوا


استان مرکزی در روزها و هفته های اخیر باز هم در شرایط نامناسبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا و در کنار آن، آلودگی بیش از حد هوا قرار گرفته است.

- ایسنا/مرکزی استان مرکزی در روزها و هفته های اخیر باز هم در شرایط نامناسبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا و در کنار آن، آلودگی بیش از حد هوا قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته متولیان بهداشت و درمان استان مرکزی، شرایط کرونایی استان آنقدر حساس و خطرناک شده که برای مقابله با آن باید آرایش جنگی گرفت! بر اساس آنچه دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، امروز جمعه هشتم مردادماه، اعلام کرده است، آخرین رنگ بندی کرونایی که از نهم مردادماه در اراک اعمال خواهد شد، برای تمام شهرستان های استان مرکزی به غیر از سه شهرستان خنداب، کمیجان و فراهان که نارنجی هستند، قرمز خواهد بود.

او افزود: در این رنگ بندی، شهرستان های اراک، ساوه، خمین، شازند، زرندیه، تفرش، آشتیان، دلیجان و محلات در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی تاکید کرد: در آخرین اعلام رنگ بندی وزارت بهداشت، هیچ یک از شهرستان های استان که تا پیش از این در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند، در این وضعیت قرار ندارند و این یعنی استان مرکزی در وضعیت بحرانی و حساسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی، از غلبه دلتا تا رکوردزنی آلودگی هوا

استان مرکزی، از غلبه دلتا تا رکوردزنی آلودگی هوا