مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-30اقتصادي

تخصیص اعتبار بلاعوض 4 هزار میلیاردی جهت ساخت مسکن محرومان


رییس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه تا پایان سال 140 هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته می شود، عنوان کرد: در این راستا 4000 میلیارد تومان وام بلاعوض و 6400 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد اختصاص یافته است که سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را تامین می کند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه تا پایان سال 140 هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته می شود، عنوان کرد: در این راستا 4000 میلیارد تومان وام بلاعوض و 6400 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد اختصاص یافته است که سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را تامین می کند.

محمدباقر نوبخت امروز در مراسم افتتاح تصویری مسکن محرومان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه همزمان با کشور در گیلان افتتاح شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم تابش، رییس فقید بنیاد مسکن کشور، اظهار کرد: بهره برداری از واحدهای مسکن محرومین در روستاها جلوه ای از خدمات مرحوم تابش است.

وی با اشاره به تلاش های مرحوم تابش در احداث خانه برای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و غیر مترقبه همچون سیل و زلزله و طوفان، افزود: بنیاد مسکن همواره در کنار مردم آسیب دیده بوده و مهمترین اقدام بنیاد مسکن و در راس آن مرحوم تابش، احداث خانه برای آسیب دیدگان ناشی از سیل بهار 98 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار بلاعوض 4 هزار میلیاردی جهت ساخت مسکن محرومان

تخصیص اعتبار بلاعوض 4 هزار میلیاردی جهت ساخت مسکن محرومان