مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-30سياسي

بهره برداری از 6500 مسکن محرومان با کمک سپاه


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با قدردانی از همراهی سپاه پاسداران در ساخت مسکن محرومان در کشور گفت: تا شهریور ماه مراحل ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکن محرومان با سپاه پاسداران تفاهم نامه امضاشده بود به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده کشور در سالن الغدیر استانداری که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار کرد: همواره یکی از اهداف کمیته امداد یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی و مقاوم سازی منازل آنان است.

وی با قدردانی از همراهی سپاه پاسداران در ساخت مسکن محرومان در کشور گفت: سپاه پاسداران در همه جا یار و یاور کمیته امداد بوده و تا شهریور ماه مراحل ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکن محرومان با سپاه پاسداران تفاهم نامه امضاشده بود به اتمام می رسد.

همچنین و به گفته سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای ساخت  140 هزار و 390 واحد مسکن محرومین منعقدشده است که از این میزان سهم کمیته امداد  24 هزار و 450 واحد مسکونی است.

وی با تأکید بر بی سابقه بودن ساخت  50 هزار واحد مسکونی در کشور بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف کمیته امداد احداث مسکن محرومین بوده و در تلاشیم تا  مدد جویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6500 مسکن محرومان با کمک سپاه

بهره برداری از 6500 مسکن محرومان با کمک سپاه