مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-30حوادث

3 نفر در تصادف پیکان و سواری MVM در آتش سوختند/ نجات کودک 2 ساله با سوختگی شدید


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر برخورد 2 خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش سوزی در سواری پیکان، 3 سرنشین پیکان در آتش سوختند.

- فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه ویژه تصادف پیکان و سواری MVM در ابتدای جاده قلعه شور اظهار داشت: شب گذشته شاهد یک حادثه بسیار تلخ در حومه شهر اصفهان محدوده شهر بهارستان بودیم که آتش نشانان را بسیار متأثر کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در ساعت 15 دقیقه بامداد امروز طی تماس رانندگان عبوری با آتش نشانی شهر بهارستان و همزمان سامانه 125 آتش نشانی اصفهان برخورد 2 خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش سوزی در سواری پیکان با 4 سرنشین (2 نفر خانم و آقا حدوداً 40 ساله و 2 کودک) اطلاع داده شد.

وی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 13 سپاهان شهر به سمت موقعیت اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کردند اما به جز یکی از 2 کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود، 3 سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند.

کاوه آهنگران تصریح کرد: ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی، الزاماً یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشید چرا که اگر حتی یکی از خودروهای عبوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر در تصادف پیکان و سواری MVM در آتش سوختند/ نجات کودک 2 ساله با سوختگی شدید

3 نفر در تصادف پیکان و سواری MVM در آتش سوختند/ نجات کودک 2 ساله با سوختگی شدید