مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-30بين الملل

درخواست هنیه از اتحادیه آفریقا برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار بازنگری اتحادیه آفریقا در تصمیم پیوستن رژیم صهیونیستی به این اتحادیه شد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار بازنگری اتحادیه آفریقا در تصمیم پیوستن رژیم صهیونیستی به این اتحادیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نامه ای به موسی فکی، رییس کمیساریای اتحادیه آفریقا به پیوستن رژیم صهیونیستی به این اتحادیه اعتراض کرد.

در این نامه آمده است: ما و ملت فلسطین با تأسف و حیرت اخبار مربوط به اعطای عضویت اتحادیه آفریقا به رژیم غاصب صهیونیستی توسط شما را دنبال کردیم.

هنیه افزود: این تصمیم با تمام ارزش ها و اصولی که اتحادیه آفریقا بر اساس آن تاسیس شده، در تعارض است و یک ضربه شدید به ملت فلسطین و حقوق ملی مشروع آنها به شمار می رود.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه خواستار بازنگری اتحادیه آفریقا در تصمیم پیوستن رژیم صهیونیستی به این اتحادیه شد.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر از این عضویت به عنوان پوششی برای تداوم اجرای برنامه های استعماری خود، ادامه اشغال سرزمین فلسطین و تشدید تجاوزات خود علیه سرزمین و ملت فلسطین استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هنیه از اتحادیه آفریقا برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی

درخواست هنیه از اتحادیه آفریقا برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی