مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-30سياسي

انصراف تشکل های سیاسی موجب تعویق زمان برگزاری انتخابات عراق نمی شود


مشاور نخست وزیر عراق در سخنانی تصریح کرد: انصراف تشکل های سیاسی از مشارکت در انتخابات پارلمانی عراق به هیچ وجه باعث به تعویق افتادن زمان برگزاری این انتخابات نمی شود.

- به نقل از بغداد الیوم، عبدالحسین الهنداوی مشاور نخست وزیر عراق به انصراف برخی گروه های سیاسی از مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش روی این کشور واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، مشاور نخست وزیر عراق در این زمینه تصریح کرد: انصراف تشکل های سیاسی از مشارکت در انتخابات پارلمانی عراق به هیچ وجه باعث به تعویق افتادن زمان برگزاری این انتخابات نمی شود.

الهنداوی در ادامه نیز یادآور شد: البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که انصراف احزاب سیاسی از مشارکت در انتخابات مسأله طبیعی و قانونی است.

با این حال، چنین چیزی باعث به تأخیر افتادن زمان برگزاری انتخابات نخواهد شد.

وی در بخش دیگیر از سخنان خود تصریح کرد: باید قوانینی برای حمایت از انتخابات در برابر پول های سیاسی و سلاح بی ضابطه اجرایی شود.

مشاور نخست وزیر عراق همچنین اقدام قانونی کمیساریای عالی انتخابات در برخورد با هرگونه بی قانونی در انتخابات را خواستار شد.

روز گذشته نیز فادی الشمری عضو دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق به تلاش ها برای به تأخیر انداختن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف تشکل های سیاسی موجب تعویق زمان برگزاری انتخابات عراق نمی شود

انصراف تشکل های سیاسی موجب تعویق زمان برگزاری انتخابات عراق نمی شود