مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-30سياسي

مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را دادند/ روحانی باید پاسخگو باشد


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هزینه زیادی به جهت نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد آنان به غربی ها دادند و روحانی و دولتش باید پاسخگو باشند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با مبنی بر اینکه آیندگان باید از تجربه اعتماد به غرب استفاده کنند و در این دولت هم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد،گفت: دولتمردان در این هشت سال خودشان را به خواب زده بودند و از تجربه بدعهدی غربی ها و به ویژه مقامات آمریکا در گذشته درس نگرفتند و عجله زیادی برای مذاکره و توافق با غربی ها و مقامات آمریکا داشتند.

وی بیان کرد: دولت روحانی می دانست که این روندی که در ارتباط با غربی ها در مذاکرات برقرار کرده است، نتیجه ای برای ما ندارد و به نفع کشور و ملت نیست اما در تمام این مدت خودشان را به خواب زده بودند و نمی خواستند باور کنند که آمریکا و غربی ها بدعهد هستند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تجربه هشت ساله دولت روحانی نشان داد که اعتماد به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یک خطای بزرگ است.

ما هیچ نتیجه ای از این اعتمادی که دولت روحانی به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی داشت، نگرفتیم و همه سیاستمداران فعلی و آینده کشور باید از این تجربه درس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را دادند/ روحانی باید پاسخگو باشد

مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را دادند/ روحانی باید پاسخگو باشد