مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-29پزشكي

هنگام فشار خون پایین چه اقداماتی باید انجام داد؟


فشار خون به عنوان شاخصی تعریف می شود که شواهدی از نیروی وارد شده توسط قلب برای پمپاژ خون از طریق رگ های خونی را فراهم می کند.

- ، به نقل از اسپوتنیک، مشکلات فشار خون اغلب در اواخر زندگی افراد، آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و معمولاً تمایل به افزایش دارد، اما برخی، بدون توجه به سن، دوره هایی از افت فشار خون را تجربه کنند.

فشار بالای مداوم می تواند منجر به بیماری های جدی مانند بیماری قلبی یا حمله قلبی شود و فشار خون پایین نیز خطرات مختلفی را به همراه دارد.

دانشمندان و متخصصان بهداشت با اندازه گیری زمان ضربان قلب (سیستولیک) و در حالت استراحت (دیاستولیک) به فشارخون طبیعی می رسند.

فشار خون ایده آل 120/80 میلی متر جیوه است (120 سیستولیک و 90 دیاستولیک) و متخصصان معمولاً در مورد فشار خون پایین اختلاف نظر دارند، اما آن ها موافق هستند که فشار خون پایین کمتر از سیستولیک 90 میلی متر جیوه یا دیاستولیک 60 میلی متر جیوه باشد.

افرادی که متوسط ​​فشار خون آن ها به طور مداوم به زیر این محدوده می رسد ممکن است دوره های منظمی از سرگیجه یا غش را داشته باشند.

همچنین ممکن است دچار احساس سرگیجه، تاری دید، حالت تهوع، خستگی یا عدم شوند.

این علائم می تواند کیفیت زندگی افراد را کاهش دهد و دلایل زیادی برای آن از جمله مشکلات قلبی، کم آبی، از دست دادن خون، عفونت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگام فشار خون پایین چه اقداماتی باید انجام داد؟

هنگام فشار خون پایین چه اقداماتی باید انجام داد؟