مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-29سياسي

خبرنگاران چه واکسنی دریافت می کنند؟


فاز سوم واکسیناسیون کرونا، امروز و همزمان با عید سعید غدیر خم به صورت نمادین با واکسیناسیون معلمان و خبرنگاران آغاز شد.

- جی پلاس ، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، اظهار کرد: امروز خوشبختانه با مشارکت نیرو های خدوم و زحمتکش اورژانس تهران، تزریق واکسن برای 130 نفر از خبرنگاران حوزه سلامت و سرویس اجتماعی که در طول بیش از 18 ماه گذشته، بیشترین همراهی را با مردم و دولت برای مقابله با کرونا، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی داشتند، به صورت نمادین آغاز شد.

وی افزود: واکسن تزریق شده برای این گروه از خبرنگاران، واکسن پاستوکووک بوده که تولید مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا است و خوشبختانه نتایج آن، حاکی از ایمنی زایی و اثربخشی مناسب این واکسن در مقابل ابتلا، انتقال و مرگ و میر ناشی از کرونا است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه کرد: در ادامه و از روز شنبه، واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور آغاز می شود.

جهانپور افزود: خوشبختانه روند تامین واردات واکسن کووید 19 از منابع معتبر خارجی و داخلی روز به روز بهتر می شود و در حال حاضر مشکلی در زمینه تامین واکسن کووید 19 برای گروه های سنی و گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چه واکسنی دریافت می کنند؟

خبرنگاران چه واکسنی دریافت می کنند؟