مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 02:202021-07-29ورزشي

دعوت 18 بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان/ حضور 5 بازیکن بزرگسال برای قهرمانی آسیا


18 بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین 5 بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا مشخص شدند.

- 18 بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین 5 بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و با اعلام فدراسیون والیبال، بهروز عطایی اسامی 18 بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین 5 بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.

این اردوی ترکیبی از روز یکشنبه (10 مردادماه) بعد از انجام تست PCR به مدت 11 روز آغاز می شود و 18 بازیکن جوان در آن حضور خواهند داشت که اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است: یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، اردلان سیدعباسی، عبدالمختار بوش، رضا مهرجوی، کاریل داداش آده، علی حاجی پور، امیرحسین صداقت، سهیل کمال آبادی، سینا نیکپور، علیرضا شبان، امین خواجه خلیلی، عرفان جلالی نژاد، متین احمدی، مهدی جلوه قاضیانی، محمد ولیزاده، امیرحسین توخته، عرفان نبی زاده.

همچنین با نظر بهروز عطایی 5 بازیکن بزرگسال به نام های رضا عابدینی، محمدرضا حضرت پور، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار و ابوالفضل قلیپور به این اردو دعوت شده اند تا تمرینات خود را همراه با جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 18 بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان/ حضور 5 بازیکن بزرگسال برای قهرمانی آسیا

دعوت 18 بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان/ حضور 5 بازیکن بزرگسال برای قهرمانی آسیا