مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 01:452021-07-29سياسي

وقتی صادرکنندگان زعفران همه جا هستند؛ از وزارت جهادکشاورزی تا مجلس!


نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر اعضای شورای ملی زعفران، کسانی هستند که محل درآمدشان از محل صادرات زعفران است، - محسن زنگنه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشکلات کنونی زعفران کشور را نخست در نگاه تصریح کرد: دلیل این نگاه وزارت جهاد به تعارض منافع باز می گردد یعنی چون تعارض منافعی وجود دارد و همچنین به دلیل نهادهای قدرتمندی که در حوزه زعفران شکل گرفته(و همه جا نیز نفوذ دارند) مانع از این شده که این حوزه سروسامان پیدا کند.

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای شورای ملی زعفران، کسانی هستند که محل درآمدشان از محل صادرات زعفران است، تصریح کرد: همین افراد نیز در همه جا هستند و بعد می بینیم این ها در همه قسمت های جهاد کشاورزی، در کمیسیون گیاهان دارویی، در اتاق تعاون یا در اتاق بازرگانی حضور دارند.

زنگنه افزود: اهمیت این ادعا زمانی بیشتر مشخص می شود که همگان بدانند من در مجلس به کرات این افراد را می بینم که به بهانه های مختلف در کمیسیون کشاورزی یا سایر مجامع مشورتی حضور پیدا می کنند و چون رسانه در دست آن هاست قدرت نیز دست این افراد است.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولاً این قدرتی که این نهادها پیدا کرده و منافعی که از این محل می برند در همین فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی صادرکنندگان زعفران همه جا هستند؛ از وزارت جهادکشاورزی تا مجلس!

وقتی صادرکنندگان زعفران همه جا هستند؛ از وزارت جهادکشاورزی تا مجلس!