مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 00:052021-07-29سياسي

رییس جمهور تونس: مجری کامل قانون اساسی هستم/ غنوشی: به گفت وگوی ملی دعوت می کنیم


رییس جمهور تونس شامگاه پنجشنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد همه اقدامات فوق العاده وی مبتنی بر قانون اساسی است و هیچ کدام از حقوق و آزادی ها را نقض نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس سعید رییس جمهور تونس شامگاه پنجشنبه با صدور فرمانی مصونیت قضایی اعضای پارلمان را در طول مدت تعلیق فعالیت نهاد قانونگذار لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری به حرکت درآورند.

رییس جمهور تونس ضمن تاکید بر اهتمام وی به اجرای متون قانون اساسی گفت: هیچ کسی بازداشت نشده و هیچ کسی از حقوق خود محروم نشده است و این اقدامات فوق العاده هم به منظور تضمین حقوق و آزادی ها و استمرار کار دولت گرفته شده است.

سعید با تاکید بر اینکه اجازه به بازی گرفتن دولت و فروپاشی را ندارد، گفت که او در کار خود به همین مردمی که در بیست و پنچم ژؤییه به خیابان ها آمدند، متکی است.

هشام المشیشی نخست وزیر برکنار شده تونس نیز روز پنجشنبه ضمن بیان اینکه از هیچ کدام از حقوق خود محروم نشده است، هر گونه شایعات درباره اینکه مورد ضرب و شتم یا تهدید با سلاح قرار گرفته باشد رد کرد.

راشد الغنوشی رییس جنبش النهضه تونس هم که از حامیان نخست وزیر برکنار شده است، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه به گفت وگوی ملی در کشورش دعوت کرد و از آمادگی النهضه برای امتیازدهی به منظور بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور تونس: مجری کامل قانون اساسی هستم/ غنوشی: به گفت وگوی ملی دعوت می کنیم

رییس جمهور تونس: مجری کامل قانون اساسی هستم/ غنوشی: به گفت وگوی ملی دعوت می کنیم