مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-29اقتصادي

کارخانه «روغن ناب» اردبیل به چرخه تولید برگشت


استاندار اردبیل از افتتاح و راه اندازی مجدد کارخانه روغن نباتی و مایع اردبیل با برند«ناب» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو هم زمان با عید غدیرخم در جریان افتتاح کارخانه روغن خوراکی اردبیل اظهار کرد: این کارخانه از 4 سال پیش یک واحد راکد و غیر فعال بود که با پیگیری های مجدانه به یک سرمایه گذار دارای اهلیت واگذار شده که فاز اول این مجموعه با اشتغال زایی50 نفر فعال شده است.

وی افزود: کارخانه روغن نباتی برند ناب با ظرفیت تولید روزانه200تن می تواند نیاز اساسی استان را تامین کند البته در اهداف توسعه ای سرمایه گذار این کارخانه ظرفیت تولید روزانه 500تن و اشتغال زایی بیش از 200 نفر اعلام شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: این مجموعه می تواند ماهانه با تولید 6هزارتن علاوه بر تامین نیاز استان به جهت فعال کردن واحدهای راکد داشتند و تعدادی از واحدها را با اشتغال زایی مناسب به چرخه مجدد تولید بازگرداندند.

رییس شورای اداری استان ادامه داد: در طول 4 سال گذشته، 450 واحد راکد تعیین تکلیف شده و به چرخه فعالیت بازگشته است و برای سال 1400نیز 130 واحد در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری هدف گذاری شده است.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تولید این کارخانه روغن مایع خوراکی، سرخ کردنی است اما در فاز توسعه روغن جامد و سایر روغن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه «روغن ناب» اردبیل به چرخه تولید برگشت

کارخانه «روغن ناب» اردبیل به چرخه تولید برگشت